Service met een
hoofdletter 'S'.
DE BASIS B.V.

  • Ruim 80 jaar ervaring in de markt.
  • Oer-Hollands familiebedrijf.
  • Servicegericht en snelle levering (max 2 werkdagen)
  • Losse verkoop via de webshops en ook voor grotere aantallen offertes op maat
BOL.COM full star
AMAZON.COM full star

Service als vanzelfsprekendheid

Om de leefbaarheid van onze artikelen te verlengen, kiezen wij ervoor om met name bij de reisbagage, onderdelen aan de koffer te schroeven. Wanneer een wiel, slot, trekstang, handvat of trekstang een reis niet doorstaan heeft of versleten is, dan kunnen we u dit onderdeel opsturen om te vervangen. Graag een duidelijke productomschrijving of bestelnummer mailen om u snel van dienst te kunnen zijn.

Wanneer bagage tijdens- of na de reis onherstelbaar beschadigd is geraakt, dan dient u zich direct te melden bij de vervoerder en een PIR-formulier in te vullen. Neem ook contact op met uw reisverzekering om de mogelijkheden te bespreken. Transportschade is geen garantie.

Direct contact?
Tel: 0180 391 200
Mail: service@debasisbv.nl

Onderdelen en reparaties

Onderdelen en reparaties

Bij DE BASIS B.V. vinden we het belangrijk dat u jaren kunt genieten van de producten die u bij ons gekocht heeft. Ook dat is tenslotte een vorm van duurzaamheid. Daarom kunt u bij ons terecht om onderdelen te bestellen, vaak zelfs voor producten die u jaren geleden bij ons heeft gekocht. service@debasisbv.nl

Meer informatie
De BASIS Youtube kanalen

De nieuwste producten, handige instructies, demonstratievideo’s en promotiemateriaal; u vindt het allemaal op ons Youtube kanaal Of klik hier voor de TravelZ video's TravelZ Klik hier voor onze CarryOn video's CarryOn

Social media

De laatste updates in hapklare blokken. Volg DE BASIS B.V. ook op social media en wees er als eerste bij.

Nieuws

Vanzelfsprekend kunt u voor het laatste nieuws ook terecht op onze website. Heeft u zich trouwens al ingeschreven voor de nieuwsbrief?