Reparatieaanvraag.
DE BASIS B.V.

  • Ruim 80 jaar ervaring in de markt.
  • Oer-Hollands familiebedrijf.
  • Servicegericht en snelle levering (max 2 werkdagen)
  • Losse verkoop via de webshops en ook voor grotere aantallen offertes op maat
BOL.COM full star
AMAZON.COM full star

Reparatiebeleid DE BASIS B.V.

Uw product is geleverd met garantie die dekking biedt voor productiefouten in het vakmanschap en de materialen. Onze garantie dekt geen reparaties die een gevolg zijn van schade die is ontstaan door misbruik of onvoldoende onderhoud aan het product, normale slijtage of reparaties voorbij de garantieperiode.

Inspectie van het defecte product

Voor reparatie onder garantie is het noodzakelijk dat uw product geĂŻnspecteerd wordt door de serviceafdeling van DE BASIS B.V. Let alstublieft op: verzendkosten naar onze reparatieafdeling zijn uw verantwoordelijkheid. Onze serviceafdeling zal na ontvangst de definitieve beslissing nemen over de status van uw product:

  • Als het product te repareren is en onder de garantie val, dan zal uw product worden gerepareerd op kosten van DE BASIS B.V. en aan u worden teruggezonden.
  • Als het product niet te repareren is en onder de garantie valt, dan nemen wij contact met u op via de e-mail en krijgt u gratis een vervangend product.
  • Als het product gerepareerd kan worden en dit valt niet onder de garantie, dan kunt u kiezen of u het product ongerepareerd terug wil ontvangen of u kunt het product op uw eigen kosten laten repararen. U ontvangt hierover een e-mail.
  • Als het product niet gerepareerd kan worden en niet gedekt wordt door de garantie, dan kunt u ervoor kiezen om het product ongerepareerd terug te ontvangen of u kunt ons verzoeken om het product door ons weg te laten gooien. U ontvangt hierover een e-mail.

 

Het aanleveren van uw defecte product

U kunt ervoor kiezen om het product te verzenden via de post of om het product persoonlijk langs te brengen bij DE BASIS B.V. Als u ervoor kiest om het product te verzenden dan adviseren wij u om een vervoerder te selecteren die u voorziet van een track- & trace nummer.

Het aanvragen van een reparatieverzoek

U kunt op verschillende manieren een reparatieverzoek indienen. Het makkelijkste gaat dit per mail via service@debasisbv.nl. Wij verzoeken u vriendelijk om zoveel mogelijk informatie en liefst ook foto’s van het defecte product in te voegen. Hiernaast kunt u ook gebruik maken van de online contactformulieren op deze website. U ontvangt maximaal binnen twee werkdagen van ons terugkoppeling op uw aanvraag.

Heeft u misschien eerst vragen? Vanzelfsprekend kunt u ons ook telefonisch bereiken via 0180 391 200.

Heeft u nog vragen?

Neemt u dan gerust contact met ons op via telefoonnummer 0180 391 200 of mail
naar verkoop@debasisbv.nl.

Vanzelfsprekend kunt u ook het contactformulier gebruiken:

De BASIS Youtube kanalen

De nieuwste producten, handige instructies, demonstratievideo’s en promotiemateriaal; u vindt het allemaal op ons Youtube kanaal Of klik hier voor de TravelZ video's TravelZ Klik hier voor onze CarryOn video's CarryOn

Social media

De laatste updates in hapklare blokken. Volg DE BASIS B.V. ook op social media en wees er als eerste bij.

Nieuws

Vanzelfsprekend kunt u voor het laatste nieuws ook terecht op onze website. Heeft u zich trouwens al ingeschreven voor de nieuwsbrief?